Evenementen

De evenementen van Stichting PaCo hebben tot doel om het personeel van Elopak buiten het werk samen te brengen, en dit onder gezellige omstandigheden. Hiervoor worden activiteiten georganiseerd, welke uiteen kunnen lopen van workshops tot een weekend weg. Voor deze evenementen wordt een kleine eigen bijdrage gevraagd. Afhankelijk van de werkelijke kosten.

Ook wordt er jaarlijks een grote feestavond georganiseerd welke voor alle leden gratis toegankelijk is. Voor alle evenementen wordt de leeftijd van 18+ aangehouden, tenzij anders vermeld. Houdt dus deze pagina in de gaten.

Toppers in Concert 2024

25 mei 2024

Op ZATERDAG 25 MEI 2024 barst de ultieme Summer Beachparty in volle hevigheid los tijdens de ‘CLUB TROPICANA’ EDITION van Toppers in Concert!

Inschrijving gesloten

28 mei 2024

4 juni 2024

Efteling

15 juni 2024

Op 15 juni met de PaCo naar de Efteling

Weekendtrip

11 oktober 2024

Wie gaat er mee naar het mooie Den Haag?