Het bestuur van Stichting PaCo

Het bestuur van St. PaCo bestaat uit medewerkers van Elopak BV. We zetten ons op basis van vrijwilligheid. We zijn momenteel met zes bestuursleden, te weten: Rachel Jonker, Chris Kroon en Stefan Liefting (bestuursleden), Laurens Weemaes is onze penningmeester, Peter Boekhorst is de secretaris en Marc Stam is voorzitter. Wanneer een vacature is, zullen wij een oproep plaatsen op de publicatieschermen, op deze site onder nieuws en eventueel via een separate email.

Elke activiteit wordt georganiseerd en begeleid door twee bestuursleden.

De inkomsten komen uit de maandelijkse bijdrage die via het salaris wordt ingehouden. Opgeven en afmelden verloopt vanwege die betalingen dus via HRM. Elke nieuwe medewerker krijgt de vraag of deze wil deelnemen aan St. PaCo, maar men kan ook later deelnemen. Gewoon even langs HRM gaan...

Andere inkomsten komen vanuit de jaarlijkse bijdrage vanuit Elopak BV. Onze werkgever betaald dus ook mee, zodat wij nog meer voor jullie aan activiteiten mogen doen. We hebben een heel goed contact met de directie, maar wij zijn wel een eigen stichting, met een eigen bestuur, eigen bankrekening en Kamer van Koophandel registratie.